LISTA

PhotoInformation

 

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag blev bjuden på Ronjas och Sannis avskedsfest! Är otroligt taggad och kommer bli kul att träffa en massa bra människor


Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov.


Vad gjorde du för 15 min sedan? Skrev på hemtenta, en paus nu då.


Det sista du sa högt? Sjöng med i Jag vill ut - Lilla sällskapet


Det senaste någon sa till dig: Kommer ej ihåg haha :( forever alone


Vad har du druckit idag? Te


Vad var det senaste du åt? Browniecheescake på Schmäck med syster


Vad var det senaste du köpte? En vinterjacka 


Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun


Vad är det för väder hos dig nu? Det är jättefint!! Kallt, men jättefint. Och här sitter jag och skriver hemtenta, man ba :')


Godaste glassmaken? Choklad. Eller vanilj, om man har chokladsås till, sen är polkasmak jättegott också!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, säkert, varför inte liksom.


Sover du tungt? Hahaha ja. 


Drömmer du mardrömmar? Jo, men inte så jätteallvarliga dock, drömmer mer om jobbiga situationer och sånt, inte att jag blir mördad eller jagad av onda människor.


Trivs du med ditt jobb? Alltså, jobbar ju väldigt sällan på Coop, jobbar så sällan för att jag hatar det. Men när man är fattig och behöver cash är det bra, för det är lättförtjänta pengar


Favoritklädsel? Svarta byxor, skjorta, propert och bra.


Favoritlåt just nu? Oj, vet inte, är så otroligt oinspirerad när det kommer till att hitta ny musik nu för tiden, så om ni vill länka nå bra låtar får ni gärna göra det.


Vad ser du om du tittar till höger? Det vackra vädret!


Vad gör dig glad just nu? Att jag ska fezta ikväll! Haha, ja alltså, är seriös, är sjukt peppad.


Vad ska du göra härnäst? Fortsätta med hemtenta


Höger el vänsterhänt? Höger, no hipster :(((((


Humör just nu? Less, men samtidigt taggad!!!!


Favoritgodis? De sura colanapparna


Kläder just nu? Svart t-shirt och blå jeans


Sommarplaner? Oj, förhoppningsvis jobba mer än förra sommaren, om jag hittar någon motivation till det och resa. Jag och Erik har snackat om att åka till Paris och jag och Olivia måste styra upp Amsterdam!


Hur många kuddar sover du med? Två. Den ena är hård, den andra mjuk, så när man ligger med huvudet mellan dem så är det THE PERFECT COMBINATION


Morgon eller nattmänniska? Inget av de, vill sova all day all night.


Vad är viktigast för dig? Respekt för andra människor


Är du kittlig? Nej.........................................Eller?


Snarkar du? Tror det


Stjärntecken? Jungfru.


Stökigt el välstädat? Har det helst välstädat, men då måste ju någon städa och jag gillar inte att städa, så ja. 


Vad längtar du mest efter just nu? Att denna hemtenta ska bli klar och inskickad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0