MUSIKHISTORIA

Förra veckan hade vi prov på musikhistorian. Så för att plugga inför det hade vår lärare gjort en spellista med musik från medeltiden till romantiken.

Och nu, eftersom jag är så skadad. Sitter jag här i sängen och lyssnar på listan och tycker det är ganska bra. Brukar även gissa för mig själv från vilken tid musikstycket kommer ifrån.

Romantiken 4 life /~Skadad tjej~

CORONA



Igår var jag på Corona. Det var spännande.
Först märkte jag att min vita bh lyste igenom min tröja så mina bröst sken på dansgolvet. Detta löstes dock snabbt och smidigt då jag och Kerstin bytte bh ~busigt~.
Sedan pekade Kerstin ut min dubbelgångare i rökrummet. Sjukt obehagligt. Hon hade kanske inte varit min dubbelgångare om vi hade varit i nyktert tillstånd, men just då, på Corona, i onyktert tillstånd, blev hon min dubbelgångare.
Annars bestod mest kvällen av kepsjakt och utpressning hit och dit. Men det var väl spännande det med. Och så fick jag höra att folk faktiskt läser min blogg! Haha, känns bra. Tack för att ni finns, det betyder :')

TOP 3 SOCIALA HÄNDELSER

Sportlov i veckan. Har dock varit otroligt osocial. Sitter mest hemma och gör.... ingenting. Skönt.

Här har ni mina top tre sociala händelser hittills :P
  1. Äta våfflor med Erik
  2. Jobba/pyssla med Amanda
  3. Äta sushi och fika med pappa

Ja det var det. Annars har jag som sagt inte gjort något alls. Typ det bästa man kan göra under lov.


SAMUEL LARSEN


Har hittat min framtida man. Jag har ju en liten grej för dreads. Jag har ju en liten grej för pojkar som spelar gitarr. Jag har ju en liten grej för pojkar som kan sjunga. Så Samuel Larsen, som min man heter, passar mig perfekt. :')

Sök på han på youtube också. Så ska du få höra en massa fint. :'))))))

RSS 2.0