JAG TOG EN KULA FÖR DIG



Häng idag med de finaste på stan, köpte en klocka och lösnaglar till nyår. Igår köpte jag också en stor grå tjocktröja, ett par skor och ett acnelinne. Borde visa er dessa inköp, om jag får låna systers kamera än en gång.

Sen har jag också börjat lyssna på Daniel Adams Ray - som jag förut har varit helt emot. Men jag måste erkänna att texterna är sköna... Fan, jag börjar bli som alla andra och snart lär jag väl börja lyssna på Oskar Linnros också. Fan.


DRÖMKONSERTER


1. Nirvana - jobbigt att Kurt är död bara.


2. Muse - Hur mäktigt vore det inte att se dem på Wembley Stadium?


3. My chemical romance - Olivia vi MÅSTE se dem i Stockholm!


4. Babyshambles - Behövs det en förklaring?


SVART LÄPPSTIFT




Lånade systers systemkamera och tog några bilder på mitt nyrakade snagg och mitt svarta läppstift jag fick i julklapp.

ANCHOR

 Blir väl att vänta 3/4 år innan jag kan skaffa en sån här tatuering, men när det väl händer kommer jag göra det för oj vad fin den var!


SÅHÄR I EFTERHAND



Har ni någonsin sett något snyggare? Nä jag tror knappast det... Men god jul på er i efterskott!

DAGEN FÖRE JULAFTON

(via thievesinlaw, momography)

Sådär skulle jag vilja ha håret, om man tänker på färgen och hur det rakade är. Kanske inte längden på resten av håret, men ja ni fattar.... Just nu har jag bara en massa utväxt och utvuxet snagg. Mindre charmigt.

JULAVSLUTNINGEN 2010




Här har vi tre av Amandas bilder från avslutningen i Tisdags. Som vanligt så var det hur bra som helst, teatrarna spelade sin teater, dansarna dansade sin dans, musikarna spelade sin musik och bildarna hade gjort sina kulisser.

Jag känner mig lyckligt lottad som går på en estetskola och som har en sån mysig klass!


SVART SPETS



En sån här skulle jag vilja ha hur mycket som helst! Grymt snyggt! Särskilt under ett vitt linne/ t-shirt, dock vet jag inte riktigt om jag skulle våga, men om jag skulle få tag på en riktigt snygg och inte en sån från monki skulle jag faktiskt få lov att lära mig använda den...

Sen har jag fått jullov idag! Avslutningen var himla fin (som alltid på Midgård) och fikat med klassen var jättemysigt. Och så har jag nästan blivit klar med julklappshandlandet idag. Duktigt Agnes!


VOGUE PÅ VÄGGEN



Hittade den här hemsidan där man kan beställa vogueomslag som tavlor. Riktigt snyggt! Skulle gärna vilja ha dessa ovan i mitt rum/ framtida lägenhet.

SHELDON COOPER



Man kan inte göra annat än att älska honom!

ATT SPELA PIANO



I musiken på skolan har jag ju börjat spela piano. Himla roligt! Dock tråkigt att jag aldrig lär kunna utveckla mig då man inte har tid för privatlektioner eller ett eget piano här hemma.
För nog hade jag allt velat kunna spela piano på riktigt och inte bara ta ackord som jag gör nu...


I WILL BE CHASING YOUR STARLIGHT

1276457153441_f_large






DONNA KARAN PRE-FALL 2011



Jag älskar färgerna i denna kollektion och enkelheten också för den delen! Jag vet inte riktigt vad jag tycker om pälsen, om det är faux så okej, men inte om det är äkta.
Hur som helst, tummen upp för Donna Karan pre-fall 2011!

OBS! Klicka på bilden för fler bilder från kollektionen.


2010-12-13


GALEN HELG





Alltså seriöst, har inte haft en lika galen helg som denna på hur länge som helst! Nog har vi lulebor visat umeborna hur riktiga fester går till!

HÅRT IGÅR...



Fridas bild som beskriver gårdagen ganska bra. Brudarna levererar!

LITTLE LION MAN

Wasted on fixing all the problems
That you made in your own head



EN PERFEKT DAG

Tumblr_laktynu06z1qzt571o1_500_large
Jag skulle vakna här, i mitt sovrum, i min egna lägenhet som ligger i Gamla stan eller London

956993_dsc_0280.jpg_effected-001_large
Honom skulle jag vakna bredvid.


Detta skulle jag ha på mig i någon snygg kombo

Tumblr_ld2qldpcuo1qd5zqzo1_500_large
Jag och min pojke skulle fika på Starbucks

Tumblr_laua6vinhj1qd8kj6o1_500_large
Jag skulle ha en sån här tatuering, dock en aning mindre kanske

149156_1680876151723_1532157717_31616341_5418894_n_large
Och jag skulle avsluta dagen i dimman med mina bästa vänner.

Hur skulle din perfekta dag se ut?

LOOKBOOK.NU



Lite inspiration för både pojkar och flickor.
Jag fullkomligt älskar killens outfit. Varför har man inte en pojke som man kan klä precis som man vill? Finns så mycket fint på herravdelningar.
Och sen är inte tjejens t-shirt heller helt fel, den är finns på Weekday om jag inte misstar mig. Den ska jag införskaffa nästa gång jag är i Stockholm om den inte är slut


BARA FÖR DIN SKULL OLIVIA

Bara för dig Julia ;)!


WASTED YOUTH


GLADIATOR



ANINGEN LESS

hayleyllujah:  gloryofthemoon:  ravendork:  misschief-managed:  the-red-vine:  -severusprincesnape-:  -thesehazeleyes:  forcinglaughter-fakingsmiles:  thembigcitydreams:  sarahsuue:  malfoyisourking:  whereismyhogwartsletter:  snapeandshampoo:  -hellcats:  fuckyeshollywood:  KRISTEN STEWART IS IN SPONGEBOB?  ^^^^ OH MY GOD KLSJLFSKx  REBLOGGING FOR FIRST COMMENT  ^  ^  ^  ^  ^   ^  holy titty fuck ^   ^^  ^^^^^^^^ AHAHAHAHAHA  That first comment is HILARIOUS. :’) Kristin Stewart is ‘dead behind the eyes’.   haha it is so hilarious.NOT.  ^

Såhär känner jag mig idag, trött och förjävlig. Tur att man ska se Harry Potter 7 del 1 idag då.

FÖRÄNDRING


För ett år sedan såg jag ut sådär. Långt , tunnt, ovårdat hår. Hade typ aldrig en bra hårdag då det var så risigt haha. Men jag kämpade på.


Nu ser jag mer eller mindre ut såhär. Kort, lite tjockare och ovårdat hår. Blond är jag också. Jag är så himla coolare nu kan jag då lätt säga.

 


I HAVE A CONFESSION

Idag hade musiktreorna, musikproduktionstreorna och danstreorna sin avslutningsföreställning som hette Hitta Joppe. En del delar bättre än andra om jag ska kommentera upplevelsen, men den levde inte alls upp till mina förväntningar från förra årets avslutningsföreställning som hette I have a confession.

Nedan har ni smakprov från förra året. Ni måste se åtminstone det första klippet! Sjukt duktig kille!






RSS 2.0