DAGENS ROLIGASTE

Hahaha ursäkta min dåliga humor, men hur rolig är inte denna unge? Älskar han lite ♥

EN BLOGGARES RÄTTIGHETER

image description

Hahaha här posar man... men sånt får man göra när man har blogg. Det bestämmer jag nu.

SEPTUM



Har funderat på septum hur länge som helst. Ja? Nej? Jag har ingen aning....

JOBBAR MED PA100


2011-11-23

Jag ligger efter i skolan, ligger efter i serierna jag följer, jag tränar inte, jag jobbar inte och jag hänger inte särskilt mycket med kompisar efter skolan. Så då är frågan, vad gör jag om dagarna?

RUTIN

Mitt liv rullar på, som vanligt. Vaknar, skola, degar, äter, sover, repeat. Så ser mitt liv ut. Plus lite uppskjutning av skolarbete. Allt är som vanligt som sagt. Väldigt tråkigt. Men vad ska man göra när man bor i en hyffsat liten stad och då det bara blir mörkare och kallare där ute?

Bjuder på min nya profilbild som Amanda tog igår på mig och Oscar, för vi matchade ganska bra, med glasögon och mössa. Lite som syskon typ.

9

Hela nio unika besökare idag!!!!!! Känner att jag är på väg mot toppen!!!

SOTARMÖSSA

Jag har en sotarmössa, jag tycker nämligen att det är något av det finaste ever och jag använder den väldigt ofta. Mitt dilemma med denna mössa är dock att jag tycker den ser lite ut som en kippa. Jag vill ju inte att det ska se ut som en kippa. Vill ju att det ska se ut som en SOTARMÖSSA.

Någon av mina kompisar där ute som har tänkt på detta? (Även om ni tycker det ser ut som en kippa säg att den ser ut som en sotarmössa).

KLART SLUT!

KATTFEST



En bild från i fredags då jag var på Samuels 18-årsfest i Luleå. Det var hur bra som helst! Kul att träffa luleåborna igen, var så himla länge sen sist.

UPDATE :P

Hejsan fans, nu är jag hemma, men det enda jag hinner göra är att packa om typ. Ska till Bryssel imorgon. Känns ganska drygt just nu, men förhoppningsvis känns det bättre imorgon.

LONDON

Drar till London nu. FYFAN VAD JÄVLA KUUUUUL!!!!!!!! Hejdå.

RSS 2.0