NY FRIPPA + STORSJÖYRAN

Jag har som en del saker att visa er, så jag tänkte ta tag i det NU!
~
Jag har klippt mig, såhär ser jag ut nu för tiden:
~
Ser lite ut som andra halvan i Icona Pop, som ser ut såhär:
~
Sen ska jag också visa lite bilder från Storsjöyran, orkar dock inte skriva beskrivning på alla, så ni får tänka er hur kul vi hade det och sätta in bilderna i valfritt sammanhang.

UNIVERSITETET

Kan ju uppdatera er om att jag har kommit in på Umeå Universitet till hösten. Ska dock bara läsa en kurs på 30 hp fullfart som heter Modernismer- konstvetenskap A. Tänkte att jag lika gärna kan plugga något jag tycker är kul ett halvår tills jag vet vad jag vill göra med mitt liv.
~
Grattis till mig! Woho!
~
Har också framkallat engångskamerabilderna från Storsjöyran så bilder kommer väl snart, eller om ett halvår, vi får väl se.

RSS 2.0