3 SAKER JAG HATAR

Russin. Alltså russin. HUR KAN MAN TYCKA OM RUSSIN? Så fruktansvärt äckligt! Och besvikelsen när man tror att det är choklad i kakorna, men så är det fucking russin!

Att alla tar körkortet. Känner mig så värdelös som knappt har börjat med att köra, kommer aldrig ihåg om det är kopplingen eller bromsen jag ska släppa först. (Vet det egentligen!!!!! Pappa måste bara påminna mig).

Mitt hår. Älskar min frisyr. Hatar mitt hår. Så jävla tunnt risigt och hemskt.

Imorgon ska jag försöka vara mer positiv. Det var de där russinen som fick mig på dåligt humör...

2011-10-18 22:22

Eftersom jag ska försöka hålla det jag lovat, trots att jag är sjuk, uppdaterar jag nu bloggen! En lista bjuder jag på till och med, som både Olivia och Erica har haft på sina bloggar, för jag är ju sådär mainstream och tråkig typ som faktiskt tycker det är roligt med listor :-P

BRUKAR DU KOMMA I TID?
Ja, är tidspessimist, fast ibland är jag sen till skolan, för sova är ju också skönt.

HAR DU BRA KONDITION?
Haha nej. Ska ta tag i träningen (har inte tränat på riktigt sen åttan?) så fort jag blir frisk

HUR KÄNNER DU DIG NU?
Sjuk, stressad på grund av samhälls, annars mår jag väl ganska bra, livet är ganska fint när man äntligen kan gå på five :-)

KAN DU LAGA MAT?
Jag kan typ det, om jag vill, men jag vill aldrig, alltså kan jag inte laga mat.

VAD PLUGGAR DU?
Arena Kultur och Media

BLIR DU BRA PÅ KORT?
Nej, typ aldrig, väldigt sällan blir jag det, men skyller på att jag är ofotogenisk

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Spenderade den på akuten så nej.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
En stor kall öl. Hahah nej men eh... vatten är alltid gott

ÄR DU NYTTIG?
Försöker inbilla mig att jag är det då jag småäter mindre nu, men då äter jag desto onyttigare då jag äter de riktiga måltiderna. Så mitt svar är nej.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?
Har sommarjobbat för kommunen två somrar, röjde skog en sommar och jobbade på äldreboende den andra och denna sommar jobbade jag på KFUM. Alla jobb sög.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG?
15.00? Fördel med att vara sjuk? Ja.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Halo Reach, alla gånger

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Spelar bara Halo, så jag svarar väl Halo

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Lite om man räknar med hur lång och awesome jag är, men jag har börjat bli mer tålig på senare dagar. Success

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja.

VAD SA DU SENAST?
"Okej", så intressant som det bara kan bli

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Peace and love och Trästock. Peace var nog sommarens höjdpunkt

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?
Erica

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU?
Någon som kan skriva samhälls åt mig

HAR DU SNYGGA SKOR?
Jodå, men kommer skaffa snyggare i London, vita. Dr. Martens. Can't. Wait.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE?
Kommer inte ihåg "hej"? "hallå"? något sådant tror jag

HAR DU KÖRKORT?
Nej, men jag SKA ta tag i det. Snart.

ÄR DU ENSAM NU?
Ja, i mitt rum, men om jag går till vardagsrummet är pappa där om jag är i nöd efter sällskap

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Testa studentmössa och helg.

PS. Har märkt att jag ofta använder "," istället för ".", Anna skulle vara besviken *dagens självinsikt* DS.

2011-10-18 01:22

Inom en snar framtid ska jag försöka ta tag i bloggen. För jag vet ju hur mycket ni saknar och älskar mig. Så för allas bästa ska jag se till att börja blogga på riktigt igen. För jag gör allt för er- mina cirka 10 trogna läsare.

KÄNDIS

Jag är tydligen känd i Luleå. Folk går tydligen fram till min syster och frågar om hon verkligen är syster med Agnes Bergman!? Hahaha ja det tycker jag är kul. Allt på grund av en sak som inträffade för över ett år sen.
Det är ganska roligt med små städer. När det verkligen inte finns något att göra av sitt liv, då tar man och snackar om vad Agnes Bergman gjorde för över ett år sen!

Fast jag ska inte klaga, har ju alltid velat bli kändis i Luleå. Äntligen vet folk på stan vem jag är! Mitt namn kommer föralltid vara känt hos alla luleåbor och jag kunde inte vara mer nöjd! Hahahahahahaha kul.

(MÅSTE TACKA VÄRLDENS FINASTE SYSTER SOM ALLTID STÖTTAR MIG OCH SOM HÖR AV SIG NÄR SAFTIGT SKVALLER OM MIG ÄR PÅ TAL I LULEÅ!!!!!! PUSS PUSS ♥♥♥ XOXO)

RSS 2.0