SOMMAREN 2009



Alltså, att jag ens har sett ut sådär känns helt overkligt. Känns faktiskt jättekonstigt, knappt så jag vet vem tjejen i mitten är. Lol.

LISTA

Något som gjorde dig glad igår?
Kvällen som spenderades med Maja (Kladdkaka, How to train your dragon The Smiths på LP och Filip och Fredrik på fyllan)

Humör just nu?
Är sjuk, så är ganska degig, annars stressad pga samhälls

Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
Sov

Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Plockade undan lite disk

Vad du ser om du tittar till höger?

En massa björkar med gula löv, hösten kan vara lite fin ändå

Vad gör dig glad just nu?

Att skolan inte är så jättejobbig ändå

Hur vädret är hos dig just nu?
Soligt

Vad var det senaste du åt?
Ägg

Bästa glassmaken?
Choklad alla dagar

Sover
du tungt?

Haha ja, väldigt

Drömmer du mardrömmar?
Nej typ inte, förut gjorde jag det hela tiden, men nu för tiden drömmer jag mest om Johnny Depp

Hur många kuddar sover du med?
Två

Snarkar du?
Ibland

Favoritkläder?

Skjortor, shorts, t-shirts

Favoritgodis?
Choklad

Höger-eller vänsterhänt?

Jag är högerhänt

Stjärntecken?

Jungfru

Vad längtar du efter mest just nu?

När jag och pappa ska till London på höstlovet CAN'T WAIT!!!


PERSONLIGHETSTEST

Din personlighetstyp:

Tystlåtna, allvarliga, känsliga och vänliga. Konflikträdda. Undviker situtationer som kan leda till motsättningar. Lojala och trofasta. Extremt välutvecklade sinnen. Estetiskt lagda. Uppskattar konst och skönhet. Ointresserade av ledarskap och makt. Flexibla och mottagliga för andras argument. Tenderar att besitta originalitet och kreativitet. Lever för stunden.

 

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Artister, musiker, kompositörer, designers, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, lärare, veterinärer, skogvaktare, naturforskare, ekonomibiträden, snickare, kuratorer, sekreterare, tandtekniker, serveringspersonal, kockar, sjuksköterskor, mekaniker, fysiologer.


Gjorde ett test som Erica och Amanda hade gjort, stämde typ ganska bra, tror jag. Alltså grejen är den att jag har så svårt för att bedöma och känna mig själv. Men som sagt tror jag att det stämmer haha.


MIN SYSTER OCH JAG

Vi är goda vänner fastän mycket olika.... Men en sak har vi nog gemensamt... WEBCAM!

RSS 2.0