LET'S GO BANANAS


ETT STYCKE BADRÄKT (SOM JAG VILL ANVÄNDA SOM BODIE), SKOR, LINNE OCH BÄLTE



Allt är från Weekday. Är ganska så kär, särskilt i skorna! Måste. Ha. Dem. Nu.

LITE SOM EN INDIAN



Det här hårbandet från Urban outfitters var ju ganska coolt. Det ska jag försöka haffa när jag åker till London. Vet inte om jag kommer våga använda det, men jag ska ändå ha det, bara för att...

Jag är lite sådär, vill ha saker bara för att det är coolt. Då känner jag mig lite bättre, lite mindre mainstream, för jag har coola grejer som ingen annan har. Fastän jag inte vågar använda dem.

UMEÅ

Nu är jag hemma i Umeå igen, efter en trevlig praktikvecka i luleå! I helgen blir det främst att packa då vi ska flytta till en större lägenhet och sen blir det att plugga, så bloggen kommer vara underprioriterad (som om den inte redan är det?)

PIERCINGS

File:Earrings.jpg

Nummer tre och sen septum skulle sitta ganska bra. Sen en svart spiral till uttöjningen också. Men om jag känner min pappa rätt så får jag vänta tills min 18-årsdag, vilket känns surt, då jag är HELT säker (har velat ha septum i typ ett år?) och då jag inte blir arton förrän om 7 månader.

ALLA HJÄRTANS DAG



Åh vad glad jag blev då jag loggade in på facebook och såg detta haha. Min Erica - världens finaste!

Ha en bra alla hjärtans dag!

RIHANNA - S&M


KOM TILLBAKA SNART VA?






GALEN HELG

Håller på att städa upp i lägenheten efter att några fina luleåbor har varit här. Har nog aldrig varit så trött som jag är idag, men det var en himla värd helg! Galet är nog bara förnamnet, det kanske kommer upp bilder här snart om man vågar... Man vet ju aldrig vad det tas för bilder ute i dimman.

INSPIRATION


RSS 2.0