I DON'T WANT TO BE BURIED IN A PET SEMATARY


ÖVERBLIVEN ÖL

Det positiva med att vara en av de sista kvar på en fest/ allmän tillställning där det förekommer alkohol är att man får ta med sig överbliven och kvarglömd öl som ingen annan vill ha. Perfekt när man ska på festival på onsdag tycker jag!

PSYKISKT SJUK

OMG GIVE ME HIS NUMBER






Jag tror jag är psykiskt sjuk.

SKOLAVSLUTNINGSFIKA



En bild tagen av Olivia från skolavslutningsfikat i SF-parken!

DET HÄR MED LÄSARE OCH ATT HA SEX MED BILAR

Oj, ska nog skriva fler inlägg om martina/ marknadsföra bloggen mer på facebook. För oj vad läsare jag hade igår haha!

Om ni undrar vad jag gör en regning torsdagskväll som denna så ser jag på en dokumentär om män som tänder och har sex med sina bilar hos Julia (haha de har inte sex med bilarna HOS Julia, kollar på dokumentären här). Funderar på att spela The sims. Blir ganska äcklad av män som har sex med sin bil i dess anus (avgasröret :P)

SUPERSEXIG_BRUD_93_LATINA_FETA_B-RÖST@DIN_MAMMA.COM



Här har ni min vän martina. Hon är fett snygg, fett snäll, fett skön och fett smart....... fast ne (HEHEHE ELLER!?).
Jag önskar att hon bodde här i Umeå så vi kunde hitta på olika äventyr varje dag! MEN NEJ, HON BOR I VÄRLDENS MINSTA HÅLA VID NAMN LULEÅ!!!!!?????

Jag tycker om Martina Latina väldans mycket och hon är en av de bästa jag känner!

Haha känner btw, hur bloggen förfaller, men vem bryr sig? Typ ingen. Juste....

LISTA

1. Det första du tvättar i duschen?
Magen tror jag

2. Gillar du kaffe?
Ja, eller vet inte om man får kalla det kaffe, kanske heter sockrad mjölk med kaffesmak?

3. Hur mår du just NU?
Väldigt väldigt väldigt bra, trots att det mesta skiter sig hela tiden!

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
Vet inte om jag har en crush, tror inte det, eller jo! Fransmannen i "Jag dödade min mamma", men jag vet inte vad han heter

5. Berätta om din senaste dröm.
Kommer inte ihåg den

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
Neee

7. Vad vill du ha just nu?
PEACE AND LOVE <3

8. Har du räknat till 1000 någon gång?
Har försökt ett antal gånger, har misslyckat samma antal gånger

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Slickar, annars ilar det ju i tänderna?

10. Använder du smileys?
Ja fast ne, eller jo.

11. Har du träffat någon kändis?
Haha, jo det tror jag väl

12. Gillar du keso?
Hur kan man inte gilla keso!?!?

13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
*Om sanningen ska fram, vill du ligga med mig då!?!?!?*

14. Hur många länder har du besökt?
7 kanske?


15. Är dina föräldrar stränga?
Ne, det kan jag väl inte påstå

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Kunna ja, vilja nej.

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Bara Edward Cullen som är topless :PPppPPpppPP

18. Brukar du hyra film?
Neee

19. Var kommer du vara på lördag?
Stallet..........................................


20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Ja, fast fattade nog inte så mycket, men jo


22. Vad åt du till lunch?
Potatisbullar <3

23. Har du lockigt hår?
Nee

24. När grät du senast?
Kommer inte ihåg

25. Har du gått in i en vägg någon gång?
Hahaha ja tyvärr

26. Favoritårstid?
SOMMAR!!??!?!??!


27. Vem höll du senast i handen?
Mitt minne måste vara det bästa i världen, men jag kommer inte ihåg

28. Sover du med TVn på?
Nej, somnar inte i vardagsrummet

29. Tycker du att du är gammal?
NEJ ÄR JU FORTFARANDE ETT OMYNDIGT BARN LKJWAKJHLSA_LKSHKJSKFSIHFS

30. Är du mörkrädd?
Neee

31. Gillar du ditt liv just nu?
Det gör jag sannerligen!

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Ja när jag var liten, inte på senare dagar dock

33. Har du bra syn?
Nej, eller med glasögon ja, utan inte alls.

34. Var är dina föräldrar just nu?
Hahaha har ingen aning var pappa är, vet bara att han kommer hem på torsdag

35. Vad har du på dig just nu?
Mörka jeans som är höga i midjan och en tisha med Heidi Klum på

36. Vad var det senaste du köpte?
Pasta

37. Hatar du mer än 3 personer?
Neee

38. Använder du sushipinnar?
Haha nä, faktiskt inte

40. Äger du ett vapen?
Nope

41. Gillar du ditt hår?
Min frisyr, ja. Hårkvalitén, nej.

42. Gillar du dig själv?

Jooo

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Pappa

44. Hur ofta använder du MSN?
Typ heeeelaaaa tideeeeeeen

JAG HOPPAS DU ALDRIG NÅGONSIN IGEN KAN KOMMA IHÅG EN PIN-KOD, ASSÅ ALDRIG, ÄVEN OM DU FÅR EN NY


Timbuktu - Resten av ditt liv

FÖRSTA DOPPET






I torsdags var jag och några brudar och solade och badade på Nydala. Väldigt bra tycker jag, särskilt då jag fick göra bort årets första dopp! (Bilderna är Amandas)

LIHDSÖOILHLSKAH:LOS



En sån där kedja vill jag ha. Exakt en sån där, eller ja, går bra med en liknande också. Men ni fattar. Tycker hur som helst att den är hur cool som helst!!! Blir alldeles LIHDSÖOILHLSKAH:LOS. Så om någon av er där ute vet var jag kan köpa en sån här kan ni ju höra av er?

ALLA SKRATTAR ÅT MIN BRÄNNA



Men imorgon ska jag ta tag i det! Är ledig så ska hänga på Nydala mest hela dagen och sola och bada.

PILSNER



En av många iPhonebilder från arenafesten, jag ska bjuda på några bilder tagna av systemkameror också, men då måste jag först få tag på dem HEHE.

ARENAFEST

Kan det vara så illa att jag inte har uppdaterat på två veckor? Jag ursäktar det mina hängivna fans där ute.
Hur som helst gör jag mig iordning inför Arenafesten som är ikväll. Kommer bli fett. Vet inte riktigt vad temat är, men det är typ något med tv tror jag?

RSS 2.0