CHOKLAD

Känner mig som en dålig människa när jag går till ICA för att endast köpa choklad, när det inte ens är lingonveckan. Men nu ska jag göra det ändå, för det är en mänsklig rättighet att köpa choklad när man vill. Enligt mig i alla fall.

BARA EN MASSA BILDER FRÅN MIN TUMBLR SOM INGEN BRYR SIG OM









Vill ha allt det här, typ igår. Alltså seriöst. Måste. Bli. Cool.

AWAKE MY SOUL



Tja! Ska försöka ta tag i mitt liv och bli en cool och intressant människa. Bloggen lär dock fortsätta vara tråkig och trist.

Mina mål är att pierca örat och bröstvårta, köpa skateboard, sluta gå på Five och Corona, och vara mer impulsiv. Någon som vill stödja mig ekonomiskt?

Hejdå. /Fattig, trist och less tjej

LÄGESUPPDATERING

Vill bara lägga mig ner på golvet i fosterställning och gråta. Vill inte ha mer skola. Vill inte ta studenten. Vill inte behöva möta verkligheten. Jag vill ingenting. Särskilt inte internationella relationer.

Jag har ingen motivation och ingenting är kul längre. Jag sover bort helgerna och är aldrig pigg.

Jag känner mig ful och äcklig och inte kapabel till att göra någonting rätt.

Så. nu vet ni hur det ligger till just nu i mitt liv.

RSS 2.0