DRÖMLÄGENHET

Tumblr_loydsh8jxe1qzz7dlo1_500_large
Tumblr_lowhqxf6al1qe07xeo1_500_large
Trullihusen-4_large

Drömlägenheten befinner sig i Stockholm (gamla stan) eller London och har högt i tak. Oj, oj, oj vad jag vill flytta hemifrån!!!

YOUTH KNOWS NO PAIN


UPDATE

Hänger mest här nu för tiden. Eftersom jag nu för tiden varken har ork eller kreativitet till att skriva riktiga blogginlägg och sånt. Men nu när jag ändå är här och skriver kan jag väl uppdatera er lite.

Jag lever, mår väl helt ok, livet rullar på. Ikväll har jag varit på en mini roadtrip med Amanda, Olivia och Maja och sen nu under natten har jag jobbat på Olivias försenade födelsedagspresent.

Bilder från Peace kommer när jag 1. har fått bilderna från engångskameran 2. tagit alla korten som finns på engångskameran så jag kan lämna in den.

Är ensam hemma då både syster och pappa är i Luleå, så det är lite ensamt. Särskilt när man lyssnar på lugn, lite smådeppig musik känner man sig extra ensam. Men då är det ju skönt att man har pappas STORA SKÖNA SÄNG att sova i HEHEHE.

OM 43 DAGAR FYLLER JAG 18 FUCKING BAST!!!!!!!


PISS AND LOVE

Hej. Jag överlevde peace. Det var hur bra som helst. Vi shotade ur potatisar och fimpade på varandra. Vanliga saker man gör på fyllan sådär.

RSS 2.0