ROLL YOUR STONE AWAY - MUMFORD AND SONS

Livet rullar på, det händer inte så mycket faktiskt. Hängde med hestpojken igår och ikväll blir det valborgsfirande för hela slanten!
Kan bjuda på lite musik också, bara för att jag är så snäll.


HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS PART 2




TATUERINGAR


Det här citatet av Abraham Lincoln vill jag tatuera på vänster överarm. Dock så velar jag ganska mycket. Ena dagen är jag jättetaggad på tatuering och nästa är jag tveksam, men som det känns just nu så vill jag ha detta citat på min arm. Sen vill jag även ha ett liten ankare på min handled.
Dock måste dessa trevligheter vänta tills jag fyller 18 år. Snart är det bara 4 månader kvar......

DU ÄR OFÖRSTÖRD FÖR MIG

"Forskarna har nu dokumenterat att stormande förälskelse och djup varaktig kärlek är två helt olika saker. Det har nämligen visat sig att känslorna bakom de båda tillstånden uppkommer på olika ställen i hjärnan och styrs av olika hormoner i kroppen. Den nya forskningen tyder också på att vi mycket väl kan lära oss att älska en partner, som vi från början inte alls har varit förälskade i."

@ SPOTIFY

Här och här har ni två av alla mina listor som jag lyssnar på mest nu för tiden. Dock är båda i stort behov av uppdatering, men då jag är så duktig på att skjuta upp saker så tar jag tag i det en annan dag.

DON'T UNDERESTIMATE THE THINGS THAT I WILL DO

Tumblr_lj2hooqim31qzwaddo1_500_large

Tumblr_ljdiswgf4s1qf7enho1_500_large

Tumblr_ljr0wtbgco1qda63bo1_500_large

Tumblr_ljg3tmkjoj1qisu7ko1_500_large

Tumblr_lcfibu461y1qaeclvo1_1280_large

Fan, halsen börjar göra ont igen....

DREAMCATCHER



En sån här vill jag ha till mitt rum, men frågan är var man ska hitta en snygg en? Någon som vet?

TILLFRISKNING

Sitter i min ensamhet, ser på OC och äter kladdkaksmet. Att försöka tillfriskna från en fett dryg förkylning äger.

ENYA - BOADICEA



Den här låten är så himla skön! Men då jag hörde den första gången i ett Criminal minds-avsnitt då det var en mördare som brände upp familjer får jag lite dåliga vibbar av den. Men jag tror att om jag nöter den nog länge så vänjer jag mig.


VAD HAN SA

"Hans svar när jag talade om att jag ville vara med honom:

Det här är det softaste av det softaste. Jag tror jag ska ut och springa, det känns som att jag skulle kunna springa hur långt som helst." - Floras blogg

Ååååh! Så. Himla. Fint.


HÖGT I TAK I GAMLA STAN




Typ något sånt här i en lägenhet i gamla stan/ söder i Stockholm för mig. Med högt till tak, många fönster och fin utsikt. Åh det vore ju drömmen! Och kanske någon som bor nära som man kan hänga med? Drömmen med stort D!

LET'S PRAY FOR THE WEEKEND BABE PART III

Lär nog inte bli någon part III då blogg.se dampar, men ja. Helgen var fin och det är den här också. Kunde ha mått bättre, men man mår som man förtjänar.

LET'S PRAY FOR THE WEEKAND BABE PART II




Eeh okej, blogg.se låter mig inte ladda upp fler bilder i part II så får väl lov att göra en part III också...

LET'S PRAY FOR THE WEEKAND BABE PART I








UF-MÄSSAN



Här har ni en film som Amanda har gjort från UF-mässan vi var på (hoppas det var ok att jag tog den)!
Roligt också att nästan varje gång jag och Olivia är med så äter vi, medan de andra jobbar. En guldstjärna i kanten för oss tycker jag.

LONDON






Några av en massa bilder från vår vistelse i London, vi fick dokumentera resa med ett par engångskameror då ingen av oss hade någon annan kamera.

UMEÅ OPEN



Umeå open i helgen var ganska så jättefett! Höjdpunkten var Daniel Adams-Ray, men Håkan, Säkert! och Miss Li var också väldigt bra! Sen lyckades man hitta nya band som var sköna och vars medlemmar var supersnygga.
Så jag klagar inte, och sen att man hade sällskap av några supersköna människor gjorde ju inte helgen sämre.


GAMMAL SKIT SOM UPPREPAS

Ni besökare ligger på just under 10 stadiga unika besök/ dag nu när jag är sämst med bloggen, tacksam över att någon besöker mig ändå. Heh. Bättre uppdatering kommer inom kort tid (som om ni inte har hört den skiten förut?)

RSS 2.0