2012-10-31

Idag känner jag mig väldigt nostalgisk. Mest för att jag varit instängd i lägenheten sedan i söndags för att skriva hemtenta. De enda jag umgåtts med är min familj, Erik och Amanda som var på en snabbvisit. 
 
Jag saknar tiden då man umgicks med kompisar varje dag för man träffade dem i skolan varje dag. Nu för tiden när jag pluggar på universitetet och mina vänner pluggar andra saker/jobbar/söker jobb träffar jag dem typ aldrig känns det som. Och det tycker jag är så himla synd. 
 
Jag vill umgås med folk! Hitta på saker! Gå på promenader eller något! Sånt som jag gjorde förut. Gå på höstpromenad med Olivia. Det var tider det. Varför gör vi inte sånt längre? 
 
Efter denna vecka måste jag styra upp saker, känns inte som att jag kan umgås med folk om det inte förtärs alkohol eller om man inte fikar/går på stan längre? Innan jag fyllde 18 och innan jag tog studenten var mitt liv mycket mer varierat. Nu är allt bara: blä. 
 
Ska baka en massa och bjuda in vänner på fikakväll. Sen kan man gå på höstpromenad och när vintern kommer ska jag åka madrass. 
 
Sen kan ju ni, vänner som ovänner höra av er om ni hittar på något kul efter denna vecka, för jag är på! Måste bara skriva hemtentan först.
 
Jag vill lära känna nya människor också. Nya människor äger. Så om någon känner någon som ni vill ta med så är det bara att ta med! Jag gillar människor!

Kommentarer
Postat av: Anette Edlund

Jag är hemma all day long och är jättesugen på att promenera, baka, fika, titta på film, måla, bygga kuddfort, gå på stan, gå på bio, vicka på tårna och kanske till och med dricka kaffe!

Svar: Åh men du!!! Då gör vi det inom en snar framtid! Sen ska du, jag, Olivia och My fika också! :D
agnesjosefin.webblogg.se

2012-10-31 @ 17:51:27
URL: http://www.anetteedlund.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0