HÄR ÄR JAG

~
Hej oj ja jag lever. Oj oj oj vad folk har tjatat om detta blogginlägg (okej typ tre pers men ändå). Har lovat en massa blogginlägg t.ex världens längsta följetong om Hannas inflyttningsfest, men eftersom jag tycker det är så jobbigt och omständigt, då jag lever livet irl (lol trodde ni inte, men jag har faktiskt ett liv) så struntar jag i det.
~
Vad som har hänt sen sist: Har varit i Eriks stuga, druckit alkohol, varit i Stockholm, har skickat en sen ansökan till universitet (två kurser, konstvetenskap med inriktning modernismer och litteraturvetenskap), haft ångest över mitt hår, druckit mer alkohol och läst böcker.
~
På onsdag åker jag till Östersund till Storsjöyran för att se VÄRLDENS BÄSTA PATTI SMITH!!!
~
Så, nu vet ni hur livet ser ut, på återseende! Xoxo Gossip girl
~
PS. Det funkar inte att göra blankrad (?????) så därför lade jag till dessa "~" harmoniska svängiga streck.

Kommentarer
Postat av: Amanda

ALLTSÅ BÄSTA GIFEN!!!! MITT HJÄRTA LER JUST NU :') <3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3

2012-07-23 @ 13:58:50
URL: http://maandy.webblogg.se/
Postat av: Erica

Mycket harmoniska må jag säga. Gör alltid såna i fortsättningen ~~~~~~~~~~~~~~~~

2012-07-29 @ 11:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0