UTKAST

Jag brukar få komplimanger för mitt hår, mina bröst, haha typ det. Jag tycker det är obehagligt att att flyga flygplan, folkmassor, kallprat har samlat på all möjlig skit, stenar, kulor och sånt Ett band/artist jag inte klarar av att lyssna på är vet inte, börjar få mycket bredare musiksmak, men allt som har med death och metal brukar jag vara kritisk till Jag har en förmåga att fastna framför facebook när jag ska plugga Jag ångrar att försöker att inte ångra alltför mycket, allt händer av en anledning och är en erfarenhet, typ Jag glömmer aldrig när jag åkte till BCN Jag tror på att allt kommer lösa sig I smyg brukar jag ibland jag gör sakerna i smyg, för att ingen ska veta att jag gör det, så varför skriva ut det på bloggen då? På offentliga toaletter brukar jag inte göra så mycket, kanske kolla mig i spegeln? I min jackficka har jag alltid Någon/några nycklar Jag brukar kalla mig för oteknisk Det här året kommer jag fylla 18 Jag hoppas att jag en dag får mig en enhörning Jag stör mig på människor som inte har någon personlighet, som bara glider med Något av det sötaste jag vet är Olivia hihihi I telefonen svarar jag hallå? En låt som gör mig glad är Norrköping - Laakso En låt som kan få mig att gråta är Längesen en låt fick mig att bli riktigt ledsen/ gråta, är ganska glad nuförtiden, så vet inte Om jag är ensam hemma brukar jag prata med mig själv, sjunga, dansa, ja sånt där som alla andra gör På McDonalds beställer jag oftast äter inte på McDonalds Jag tycker jag är ganska duktig på att spåra, skratta, vara random Ibland undrar jag varför jag är som jag är Jag fick en “aha-upplevelse” när jag lärde mig PQ-formen Jag tycker inte om min förmåga att spåra, något jag (som sagt) är väldigt duktig på däremot Det dyraste jag har köpt är kommer inte ihåg, kanske mitt acne-linne? Ingen aning faktiskt Ett köp jag ångrar är något jag redan förträngt Jag tycker om människor som har snygg stil och som får mig att skratta Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag plocka upp den och köpa något fint/ gott Jag ser upp till alla som lyckats uppfylla sina drömmar typ (oj vilken klyscha) Jag saknar Erica och sommaren, men snart är det vår!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Erica

poss

2011-03-01 @ 13:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0