CORONA



Igår var jag på Corona. Det var spännande.
Först märkte jag att min vita bh lyste igenom min tröja så mina bröst sken på dansgolvet. Detta löstes dock snabbt och smidigt då jag och Kerstin bytte bh ~busigt~.
Sedan pekade Kerstin ut min dubbelgångare i rökrummet. Sjukt obehagligt. Hon hade kanske inte varit min dubbelgångare om vi hade varit i nyktert tillstånd, men just då, på Corona, i onyktert tillstånd, blev hon min dubbelgångare.
Annars bestod mest kvällen av kepsjakt och utpressning hit och dit. Men det var väl spännande det med. Och så fick jag höra att folk faktiskt läser min blogg! Haha, känns bra. Tack för att ni finns, det betyder :')

Kommentarer
Postat av: Amanda

hipster.

2012-03-27 @ 09:23:14
URL: http://maandy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0