TYP VÄRLDENS LÄNGSTA LISTA

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Ingen aning
HUR RAGGAR DU: Inte alls. Alltså just att ragga - vad är grejen? Det funkar ju inte ens? Var bah snäll och säg hej så brukar resten lösa sig av sig självt.
VAD HETER DU: Agnes
KALLAS: Agge, Aggeboy, bögface, Anknäs, smeknamnen är många
VARFÖR: Ingen vet, mina vänner spårar
VAD HAR DU GJORT IDAG: Sovit, upptäckt att jag är sjuk igen, ser på Sjunge himlen
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Ska fan pallra mig till skolan, sen baka scones med Julius den korte
VAD VILL DU HELST HA NU: Sommar och festivaler
VAR ÄR DU NU: I soffan
SAKNAR DU NÅGON NU: Saknar och saknar, känner starkt för att hänga med ett par människor
RÖKER DU: Jo
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Kommer inte ihåg
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Vet bara att jag inte ska förtära alkohol
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Vit och rosa tihihihi :]
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: OM jag gör!!!!! 18 bast woop woop!
VEM PRATADE DU MED SENAST: Pappa kanske?
VAD PRATADE NI OM: Att jag inte hade sovmorgon idag
VAD GÖR DU JUST NU: Svarar på lista och ser på Sjunde himlen
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Eh jo, lite.
ÄR DU BLYG: Ibland
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: Typ 9- 10 tror jag
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Valborg HEHEHEHE
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Full moon
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Hell yeah!
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Sjunde himlen
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Amanda Nilsson "Värt att jag sa sådär igår.. Har nu själv blivit sjuk...."
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Ja fast nä, beror väl på vem det är antar jag
HUR SVARAR DU I TELEFON: Hallå?!
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Fika, vänner, tv, dator... mitt liv är så spännande
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Hänga med vänner, big brother, bli frisk, typ de
HAR DU DVD-SPELARE? Ja, eller jag och jag, familjen har en
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Fint leende, snygg kropp, humor, tighta killjeans(OBS. ej över rumpan!!!)
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Halsen
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Rosa
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Blir att välja mellan mig själv eller någon i Sjunde himlen, så jag väljer nog mig själv.
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Te
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Klädstil/rumpa/vet inte
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Borde göra
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? Ingen (eller okej, Olivia då)
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? Ingen aning, har hänt både bra och dåliga saker varje år, så svårt att välja
VAD KÖPTE DU SENAST? Present till Elin?
BRUKAR DU KOMMA I TID? Joo, tidspessimisten här vettu
HUR KÄNNER DU DIG NU? Sjuk
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart och vitt
KAN DU LAGA MAT? hahaha nej.
VAD PLUGGAR DU? Arena kultur och media
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Ja, fastän min hjärna fortfarande har lov
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Big brother visades och Katerina åkte ut så ja!
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Två sommarjobb, ett som skogsröjare och ett på äldreboende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0