JULAFTON 2011



Tja tja bloggen! Igår var det julafton. Fick julkänslor när jag öppnat mina julklappar och då hela julen var över... värt.

Fick iallafall bland annat, ansiktsmasker, en skjorta, bidrag till resa, vinglas, presentkort, pengar och sen det roligaste av allt. Men detta måste jag berätta lite mer om:

Förra året under nyår var jag nykter. Hade inte fixat nå dricka så det slutade med att jag var på Max för att ta hand om en vän som var lite väl förfriskad. Men senare fick jag tag på dricka (en cider och en vinare) men eftersom kvällen snart var slut bestämde jag mig för att spara det istället. Sen dagen efter hittade Catharina drickat och slängde det (vad jag trodde iallafall). Men så nu. Ett år senare. Fick jag tillbaka det. "Nu när du kan dricka lagligt så får du tillbaka det som är ditt".

Snällt och roligt tycker jag. Synd att drickat hade hunnit gå ut hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0